ΜΕ ΠΆΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ(ΣΥΝΈΧΕΙΑ/6)

20 ΤΟΥΣ ΔΕ ΑΓΕΝΗΤΟΝ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΕΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΑΤΟΝ <ΘΕΟΝ> ΑΙΔΟΥΣ ΠΡΟΤΕΡΟΥΣ ΤΑΚΤΕΟΝ ΟΙΚΕΙΑΝ ΑΡΧΗΝ ΛΑΒΟΝΤΑΣ.ΑΠΑΣΙ ΤΟΙΣ ΦΘΟΡΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΙΣ ΑΙΤΙΑΙ ΔΙΤΤΑΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ,Η ΜΕΝ ΕΝΤΟΣ,Η ΔΕ ΕΚΤΟΣ,ΠΡΟΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ'ΣΙΔΗΡΟΝ ΓΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΛΚΟΝ ΚΑΙ ΤΑΣ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΥΡΟΙΣ ΑΝ ΑΦΑΝΙΖΟΜΕΝΑΣ ΕΞ ΕΑΥΤΩΝ ΜΕΝ,ΟΤΑΝ ΕΡΠΗΝΩΔΟΥΣ ΝΟΣΗΜΑΤΟΣ ΤΡΟΠΟΝ ΙΟΣ ΕΠΙΔΡΑΜΩΝ ΔΙΑΦΑΓΗι,ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ,ΟΤΑΝ ΕΜΠΙΠΡΑΜΕΝΗΣ ΟΙΚΙΑΣ Ή ΠΟΛΕΩΣ ΣΥΝΑΝΑΦΛΕΧΘΕΙΣΑΙ ΤΗι ΠΥΡΟΣ ΒΙΑΙΩι ΡΙΠΗι ΔΙΑΛΥΘΩΣΙΝ'ΟΜΟΙΟΤΡΟΠΩΣ ΔΕ ΚΑΙ ΖΩιΟΙΣ ΕΠΙΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΗ ΝΟΣΗΣΑΣΙ ΜΕΝ ΕΞ ΕΑΥΤΩΝ,ΥΠΟ ΔΕ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΣΦΑΤΤΟΜΕΝΟΙΣ Ή ΚΑΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΙΣ Ή ΕΜΠΙΠΡΑ-21 ΜΕΝΟΙΣ Ή ΘΑΝΑΤΟΝ ΟΥ ΚΑΘΑΡΟΝ ΤΟΝ ΔΙ'ΑΓΧΟΝΗΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΣΙΝ.ΕΙ ΔΗ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ,ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ ΗΤΟΙ ΥΠΟ ΤΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ Ή ΠΡΟΣ ΤΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΥΤΩι ΔΙΑΦΘΑΡΗΣΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΕΩΝ'ΑΜΗΧΑΝΟΝ Δ'ΕΚΑΤΕΡΟΝ'ΕΚΤΟΣ ΜΕΝ ΓΑΡ ΟΥΔΕΝ ΕΣΤΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΙΝ ΑΥΤΟΥ ΣΥΝΕΡΑΝΙΣΘΕΝΤΩΝ'ΟΥΤΩΣ ΓΑΡ ΕΙΣ ΤΕ ΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΗΡΩΣ,ΕΙΣ ΜΕΝ ΔΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΕΙΦΘΕΝΤΩΝ ΤΙΝΩΝ ΕΤΕΡΟΝ ΑΝ ΤΩι ΝΥΝ ΟΝΤΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΟΜΟΙΟΝ,ΟΛΟΣ ΔΕ ΕΝΕΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΕΞΑΝΗΛΩΣΘΑΙ,ΑΓΗΡΩΣ ΔΕ ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΝΟΣΟΙΣ ΚΑΙ ΓΗΡΑι ΣΩΜΑΤΑ ΑΛΩΤΑ ΘΕΡΜΟΤΗΣΙ ΚΑΙ ΨΥΞΕΣΙ ΚΑΙ ΤΑΙΣ ΑΛΛΑΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΤΗΣΙ ΠΡΟΣΕΜΠΙΠΤΟΥΣΑΙΣ ΕΞΩΘΕΝ ΙΣΧΥΡΩΣ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ,ΩΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΠΟΔΡΑΣΑ ΚΥΚΛΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ,ΠΑΣΩΝ,ΜΗΔΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΟΥΝΤΟΣ ΜΕΡΟΥΣ,ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΕΓΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΩΝ ΕΙΣΩ.ΕΙ Δ'ΑΡΑ ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΕΚΤΟΣ,ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΙΗ ΚΕΝΟΝ,Η ΑΠΑΘΗΣ 22 ΦΥΣΙΣ,ΗΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΠΑΘΕΙΝ ΤΙ Ή ΔΡΑΣΑΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΟΥΔΕ ΥΠΟ ΤΙΝΟΣ ΑΙΤΙΑΣ ΔΙΑΛΥΘΗΣΕΤΑΙ ΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ'ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΙΖΟΝ ΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΙΟΤΕΡΟΝ,ΟΠΕΡ ΕΣΤΙΝ ΑΤΟΠΩΤΑΤΟΝ'Ο ΓΑΡ ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΩι ΚΡΑΤΕΙ | ΧΡΩΜΕΝΟΣ ΑΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΡΗ,ΠΡΟΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΑΥΤΩΝ ΑΓΟΜΕΝΟΣ'ΕΠΕΙΤΑ ΔΕ,ΟΤΙ ΔΙΤΤΩΝ ΟΥΣΩΝ ΦΘΟΡΑΣ ΑΙΤΙΩΝ,ΤΗΝ ΜΕΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕ ΕΚΤΟΣ,Α ΤΗΝ ΕΤΕΡΑΝ ΟΙΑ ΤΕ ΥΠΟΜΕΝΕΙΝ.ΔΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΤΕΡΑΣ 23 ΕΣΤΙ ΠΑΝΤΩΣ.ΣΗΜΕΙΟΝ ΔΕ'ΒΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΖΩιΑ,ΔΙΟΤΙ ΠΕΦΥΚΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙΣΘΑΙ ΥΠΟ ΣΙΔΗΡΟΥ,ΚΑΙ ΝΟΣΩι ΤΕΛΕΥΤΗΣΕΙ'ΧΑΛΕΠΟΝ ΓΑΡ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΕΥΡΕΙΝ,Ο ΤΙ ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΑΙΤΙΑΝ ΠΕΦΥΚΟΣ 24 ΥΠΟΜΕΝΕΙΝ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΑΔΕΚΤΟΝ ΕΣΤΑΙ | ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΕΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΘΕΝ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΙΝΥΝ ΥΠ'ΟΥΔΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΦΘΑΡΗΣΟΜΕΝΟΣ ΕΔΕΙΧΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΤΩι ΜΗΔΕΝ ΕΞΩ ΚΑΤΑΛΕΛΕΙΦΘΑΙ ΠΑΝΤΩΣ,ΟΥΔ'ΥΠΟ ΤΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΥΤΩι,ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΙΣΘΕΙΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΙΝ,ΚΑΘ'ΗΝ ΤΟ ΑΛΩΤΟΝ ΤΗι ΕΤΕΡΑι ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ 25 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΕΡΑΝ ΕΠΕΦΥΚΕΙ ΔΕΧΕΣΘΑΙ.ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝ Τ ΙΜΑΙΩι ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΑΝΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΦΘΑΡΗΣΟΜΕΝΟΝ ΤΑΔΕ' ''ΤΩΝ ΔΕ ΔΗ ΤΕΤΤΑΡΩΝ ΕΝ ΟΛΟΝ ΕΚΑΣΤΟΝ ΕΙΛΗΦΕΝ Η ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΣΤΑΣΙΣ'ΕΚ ΓΑΡ ΠΥΡΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΥΔΑΤΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ ΓΗΣ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ Ο ΣΥΝΙΣΤΑΣ,ΜΕΡΟΣ ΟΥΔΕΝ ΟΥΔΕΝΟΣ ΟΥΔΕ ΔΥΝΑΜΙΝ ΕΞΩΘΕΝ ΥΠΟΛΙΠΩΝ,ΤΑΔΕ 26 ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ'ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ,ΙΝΑ ΟΛΟΝ ΟΤΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΖΩιΟΝ,ΤΕΛΕΙΟΝ ΕΚ ΤΕΛΕΙΩΝ ΜΕΡΩΝ,ΕΙΗ'ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΝ,ΑΤΕ ΟΥΧ ΥΠΟΛΕΛΕΙΜΜΕΝΩΝ ΕΞ ΩΝ ΑΛΛΟ ΤΟΙΟΥΤΟΝ ΓΕΝΟΙΤ'ΑΝ'ΕΤΙ ΔΕ,ΙΝΑ ΑΓΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΝ Ηι,ΚΑΤΑΝΟΩΝ ΩΣ ΣΥΣΤΑΤΩι ΣΩΜΑΤΙ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΘ'ΟΣΑ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΙΣΧΥΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΙΣΤΑΜΕΝΑ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΙΠΤΟΝΤΑ ΑΚΑΙΡΩΣ ΛΥΠΕΙ ΚΑΙ ΝΟΣΟΥΣ ΚΑΙ ΓΗΡΑΣ ΕΠΑΓΟΝΤΑ ΦΘΙΝΕΙΝ ΠΟΙΕΙ.ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΤΟΝΔΕ ΘΕΟΣ ΟΛΟΝ ΕΞ ΟΛΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΕΛΕΙΟΝ ΚΑΙ ΑΓΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΝ ΑΥΤΟΝ 27 ΕΤΕΚΤΗΝΑΤΟ.''ΤΟΥΤΟ ΜΕΝ ΔΗ ΠΑΡΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΦΘΑΡΣΙΑΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΝ ΕΙΛΗΦΘΩ,ΤΟ Δ'ΑΓΕΝΗΤΟΝ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ'ΕΠΕΤΑΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΤΩι ΓΕΝΟΜΕΝΩι ΔΙΑΛΥΣΙΣ,ΑΦΘΑΡΣΙΑ ΔΕ ΤΩι ΑΓΕΝΗΤΩι'ΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΟ ΤΡΙΜΕΤΡΟΝ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΙΗΣΑΣ ''ΤΟ ΤΟΙ ΓΕΝΟΜΕΝΟΝ ΚΑΤΘΑΝΕΙΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ'' ΔΟΚΕΙ ΜΗ ΑΠΟ ΣΚΟΠΟΥ,ΣΥΝΕΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΝ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΤΗΣ <ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗ>Σ ΦΘΟΡΑΣ.***ΩΔ'ΕΧΕΙ.
28 ΕΤΕΡΩΣ ΔΕ ΕΣΤΙ ΤΟΙΟΝΔΕ"| ΠΑΝΘ'ΟΣΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ,ΔΙΑΛΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΕΞ ΩΝ ΣΥΝΕΤΕΘΗ ΛΑΜΒΑΝΕΙ'ΔΙΑΛΥΣΙΣ Δ'ΟΥΔΕΝ ΗΝ ΑΡΑ Ή ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΕΚΑΣΤΩΝ ΕΠΑΝΟΔΟΣ,ΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ Η ΣΥΝΘΕΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΤΑ ΣΥΝΕΛΘΟΝΤΑ ΒΕΒΙΑΣΤΑΙ.ΚΑΙ ΔΗ ΤΑΔ'ΟΥΤΩΣ ΕΟΙΚΕΝ ΑΨΕΥ- 29 ΔΕΣΤΑΤΑ ΕΧΕΙΝ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΑΡ ΑΠΟ ΤΩΝ ΤΕΤΤΑΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ,Α ΔΗ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΕΣΤΙΝ ΟΥΡΑΝΟΥ,ΓΗΣ,<ΥΔΑΤΟ>Σ,ΑΕΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΥΡΟΣ,ΒΡΑΧΕΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΔΑΝΕΙΣΑΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΚΡΑΘΗΜΕΝ'ΤΑ Δ'ΑΝΑΚΡΑΘΕΝΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΘΕΣΕΩΣ ΕΣΤΕΡΗΤΑΙ,ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΜΕΝ ΤΗΣ ΑΝΩΦΟΙΤΟΥ ΚΑΤ<ΩΣΘΕΙΣΗ>Σ,ΤΗΣ ΔΕ ΓΕΩΔΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ ΕΧΟΥΣΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΠΕΛΑΦΡΙΣΘΕΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΩ ΤΟΠΟΝ 30 ΑΝΤΙΛΑΒΟΥΣΗΣ,ΟΝ ΤΟ ΓΕΩΔΕΣΤΑΤΟΝ ΤΩΝ ΕΝ ΗΜΙΝ ΕΠΕΣΧΗΚΕ ΚΕΦΑΛΗ.ΔΕΣΜΩΝ ΔΕ ΦΑΥΛΟΤΑΤΟΣ ΟΝ ΕΣΦΙΓΞΕ ΒΙΑ,ΒΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΧΡΟΝΙΟΣ'ΡΗΓΝΥΤΑΙ ΓΑΡ ΘΑΤΤΟΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΔΕΘΕΝΤΩΝ,ΑΤΕ ΑΠΑΥΧΕΝΙΖΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΠΟΘΟΝ [ΥΠ]Ο ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΚΙΝΗΣΕΩΣ,ΠΡΟΣ ΗΝ ΣΠΕΥΔΟΝΤΑ ΜΕΤΑΝΙΣΤΑΤΑΙ'ΚΑΤΑ ΓΑΡ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟΝ ''ΧΩΡΕΙ Δ'ΟΠΙΣΩ ΤΑ ΜΕΝ ΕΚ ΓΑΙΑΣ ΦΥΝΤ'ΕΙΣ ΓΑΙΑΝ ΤΑ Δ'ΑΠ'ΑΙΘΕΡΙΟΥ ΒΛΑΣΤΟΝΤΑ ΓΟΝΗΣ ΕΙΣ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΠΟΛΟΝ ΗΛΘΕ ΠΑΛΙΝ'ΘΝΗιΣΚΕΙ Δ'ΟΥΔΕΝ ΤΩΝ ΓΙΓΝΟΜΕΝΩΝ,ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟΝ Δ'ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΑΛΛΟ ΜΟΡΦΗΝ ΙΔΙΑΝ ΑΠΕΔΕΙΞΕΝ.''31ΤΟΙΣ ΜΕΝ ΔΗ ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΟΙΣ ΑΠΑΣΙ ΝΟΜΟΣ ΑΝΑΓΕΓΡΑΠΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΟΥΤΟΣ,ΟΠΟΤΕ ΜΕΝ ΥΦΕΣΤΗΚΕ ΤΑ ΣΥΝΕΛΗΛΥΘΟΤΑ ΕΝ ΤΗι ΚΡΑΣΕΙ,ΠΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΤΑΞΕΩΣ ΑΤΑΞΙΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΕΙΛΗΦΕΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΜΕΤΑΝΙΣΤΑΣΘΑΙ,ΩΣ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΞΕΝΙΤΕΥΕΙΝ ΔΟΚΕΙΝ,ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΔΙΑΛΥΟΙΤΟ,ΠΡΟΣ ΤΗΝ 32 ΟΙΚΕΙΑΝ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΛΗΞΙΝ ΑΝΑΚΑΜΠΤΕΙΝ.Ο ΔΕ ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΛΕΧΘΕΙΣΙΝ ΑΤΑΞΙΑΣ ΕΣΤΙΝ.ΕΠΕΙ,ΦΕΡΕ,ΘΕΑΣΩΜΕΘΑ'ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΟΥ ΤΑ ΜΕΡΗ ΝΥΝΙ ΜΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΕΤΑΧΘΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΕΚΑΣΤΑ ΧΩΡΑΝ'ΤΟΥΤΟ ΔΕ ΥΠΟΝΟΕΙΝ ΟΥΚ ΕΥΑΓΕΣ'ΑΡΙΣΤΗΝ ΓΑΡ ΘΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΑΞΙΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΟΝ ΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕΡΗ ΠΑΝΤΑ ΕΙΛΗΧΕΝ,ΩΣ ΕΚΑΣΤΟΝ ΚΑΘΑΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΙ ΦΙΛΟΧΩ- 33 ΡΟΥΝ ΜΗ ΖΗΤΕΙΝ ΑΜΕΙΝΩ ΜΕΤΑΒΟΛΗΝ.ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΓΗι ΜΕΝ Ο ΜΕΣΑΙΤΑΤΟΣ ΑΠΕΝΕΜΗΘΗ ΤΟΠΟΣ,ΕΦ'ΗΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΓΕΩΔΗ,ΚΑΝ ΑΝΑΡΡΙΨΗιΣ,ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ-ΤΟ Δ'ΕΣΤΙ | ΣΗΜΕΙΟΝ ΧΩΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ'ΕΝΘΑ ΓΑΡ ΜΗ ΥΠΟ ΒΙΑΣ ΟΤΙΟΥΝ ΕΝΕΧΘΕΝ ΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΗΡΕΜΕΙ,ΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟΝ ΕΙΛΗΧΕ ΧΩΡΟΝ-'ΥΔΩΡ ΔΕ ΕΠΙ ΓΗΝ ΑΝΑΚΕΧΥΤΑΙ [ΔΕΥΤΕΡΟΝ],ΑΗΡ ΔΕ ΚΑΙ ΠΥΡ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩ ΚΕΧΩΡΗΚΕΝ,ΑΗΡ ΜΕΝ ΤΟΝ ΜΕΘΟΡΙΟΝ ΥΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΣ ΚΛΗΡΩΣΑΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΝ,ΠΥΡ ΔΕ ΤΟΝ ΑΝΩΤΑΤΩ'ΔΙΟ ΚΑΝ ΑΝΑΨΑΜΕΝΟΣ ΔΑιΔΑ ΠΡΟΣ ΓΗΝ ΚΑΤΑΦΕΡΗιΣ,Η ΦΛΟΞ ΟΥΔΕΝ ΗΤΤΟΝ ΑΝΤΙΒΙΑΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΤΟΥ 34 ΠΥΡΟΣ ΚΙΝΗΣΙΝ ΕΠΙΚΟΥΦΙΣΑΣΑ ΑΥΤΗΝ ΑΝΑΔΡΑΜΕΙΤΑΙ.ΕΙ ΔΗ ΦΘΟΡΑΣ ΜΕΝ ΑΙΤΙΟΝ Η ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΤΑΞΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ [ΕΧΕ]Ι ΖΩιΩΝ,ΕΝ Δ|Ε ΤΩι ΚΟΣΜΩι ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΕΚΑΣΤΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΔΙΑΤΕΤΑΚΤΑΙ ΤΑΣ ΟΙΚΕΙΑΣ ΔΙΑΚΛΗΡΩΣΑΜΕΝΑ ΧΩΡΑΣ,ΕΝΔΙΚΩΣ ΑΝ ΛΕΓΟΙΤΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.35 ΕΤΙ ΤΟΙΝΥΝ ΕΚΕΙΝΟ ΠΑΝΤΙ ΤΩι ΔΗΛΟΝ,ΟΤΙ ΦΥΣΙΣ ΕΚΑΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΕΙΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩιΖΕΙΝ,ΕΙ Δ'ΟΙΟΝ ΤΕ ΕΙΗ,ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΙΖΕΙΝ ΕΚΑΣΤΑ ΩΝ ΦΥΣΙΣ ΕΣΤΙΝ ΕΣΠΟΥΔΑΚΕΝ,Η ΜΕΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΔΕΝΔΡΕΣΙ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ,Η Δ'ΕΝ ΤΟΙΣ ΖΩιΟΙΣ ΤΩΝ ΖΩιΩΝ 36 ΕΚΑΣΤΟΝ.ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ ΔΕ Η ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΙΩΣ ΑΓΕΙΝ ΠΡΟΣ ΑΙΔΙΟΤΗΤΑ'Ή ΓΑΡ ΕΝΔΕΙΑ Ή ΦΛΟΓΜΟΣ Ή ΚΡΥΜΟΣ Ή ΜΥΡΙΑ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΕΙΩΘΟΤΩΝ ΕΠΙΣΥΝΙΣΤΑΣΘΑΙ ΚΑΤΑΣΚΗΨΑΝΤΑ ΔΙΕΣΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΣΥΝΕΧΟΝΤΑ ΔΕΣΜΟΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΕΡΡΗΞΕ'ΤΟΙΟΥΤΟΝ Δ'ΕΙ ΜΗΔΕΝ ΕΦΗΔΡΕΥΕΝ ΕΞΩ,ΚΑΝ ΟΣΟΝ ΕΦ' 37 ΕΑΥΤΗι ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΕ ΑΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΓΗΡΩ ΔΙΕΦΥΛΑΤΤΕΝ.ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΦΥΣΙΝ ΓΛΙΧΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΔΙΑΜΟΝΗΣ'ΟΥ ΓΑΡ ΔΗ ΤΩΝ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΕΣΤΙ ΧΕΙΡΩΝ,ΩΣ ΑΠΟΔΙΔΡΑΣΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΛΙΠΟΤΑΚΤΟΥΣΑ ΝΟΣΟΝ ΑΝΘ'ΥΓΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΑΝ ΑΝΤΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΤΕΧΝΑΖΕΙΝ,ΕΠΕΙΔΗ ''ΠΑΣΑΩΝ ΥΠΕΡ Η ΓΕ ΚΑΡΗ ΕΧΕΙ ΗΔΕ ΜΕΤΩΠΑ,ΡΕΙΑ Τ'ΑΡΙΓΝΩΤΗ ΠΕΛΕΤΑΙ,ΚΑΛΑΙ ΔΕ ΤΕ ΠΑΣΑΙ.''ΑΛΛ'ΕΙ ΤΟΥΤ'ΑΛΗΘΕΣ ΕΣΤΙ,ΦΘΟΡΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΥ ΔΕΞΕΤΑΙ.ΔΙΑ ΤΙ;ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΧΟΥΣΑ ΦΥΣΙΣ ΑΥΤΟΝ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΕΣΤΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΗΝ ΙΣΧΥΟΣ ΡΩΜΗΝ, 38 ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΣΑ ΒΛΑΠΤΕΙΝ ΕΜΕΛΛΕΝ ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΩΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ.ΔΙΟ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΝ ΕΥ ''ΑΠΗιΕΙ ΤΕ ΓΑΡ'' ΦΗΣΙΝ ''ΟΥΔΕΝ ΟΥΔΕ ΠΡΟΣΗιΕΙ ΑΥΤΩι ΠΟΘΕΝ'ΟΥΔΕΝ ΓΑΡ ΗΝ.ΑΥΤΟ ΓΑΡ ΕΑΥΤΩι ΤΡΟΦΗΝ ΤΗΝ ΕΑΥΤΟΥ ΦΘΙΣΙΝ ΠΑΡΕΧΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤ'ΕΝ ΕΑΥΤΩι ΚΑΙ ΥΦ'ΕΑΥΤΟΥ ΠΑΣΧΟΝ ΚΑΙ ΔΡΩΝ ΕΚ ΤΕΧΝΗΣ ΓΕΓΟΝΕΝ'ΗΓΗΣΑΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ Ο ΣΥΝΘΕΙΣ ΑΥΤΑΡΚΕΣ ΟΝ ΑΜΕΙΝΟΝ ΕΣΕΣΘΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ή ΠΡΟΣΔΕΕΣ <ΑΛΛΩΝ>.''39 ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΤΑΤΟΣ ΓΕ ΜΗΝ ΚΑΚΕΙΝΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΣΤΙΝ,ΕΦ'Ωι ΜΥΡΙΟΥΣ ΟΙΔΑ ΣΕΜΝΥΝΟΜΕΝΟΥΣ ΩΣ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΩι ΚΑΙ ΠΑΝΥ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΩι.ΠΥΝΘΑΝΟΝΤΑΙ ΓΑΡ'ΤΙΝΟΣ ΕΝΕΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΦΘΕΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ;ΗΤΟΙ ΓΑΡ | 40 ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΚΕΤΙ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΑΙ Ή ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΙ.ΤΟ ΜΕΝ ΔΗ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ ΘΕΟΥ'ΠΡΟΣ ΤΑΞΙΝ ΓΑΡ ΑΤΑΞΙΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙΝ ΔΕΟΝ,ΟΥ ΠΡΟΣ ΑΤΑΞΙΑΝ ΤΑΞΙΝ'ΕΙΤΑ Δ'ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΜΑ ΔΕΞΕΤΑΙ ΨΥΧΗΣ'ΕΔΕΙ ΓΑΡ Ή ΜΗ ΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝ Ή ΚΡΙΝΟΝΤΑ 41 ΠΡΕΠΟΝ ΑΥΤΩι ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΧΑΙΡΕΙΝ ΤΩι ΓΕΝΟΜΕΝΩι.ΤΟ ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΞΙΟΝ ΟΥ ΒΡΑΧΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΣ.ΕΙ ΓΑΡ ΕΤΕΡΟΝ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΥΝ ΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ,ΠΑΝΤΩΣ Ο ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ Ή ΧΕΙΡΩΝ Ή ΟΜΟΙΟΣ Ή ΚΡΕΙΤΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΘΗΣΕΤΑΙ'ΩΝ ΕΚΑΣΤΟΝ ΕΠΙΛΗΠΤΟΝ.ΕΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΧΕΙΡΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΧΕΙΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.ΑΜΩΜΗΤΑ ΔΕ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΕΛΕΙΟΤΑΤΗι ΤΕΧΝΗι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝΤΑ'''ΟΥΔΕ''ΓΑΡ''ΓΥΝΗ''ΦΑΣΙ''ΤΟΣΣΟΝΔΕ ΝΟΟΥ ΕΠΙΔΕΥΕΤΑΙ ΕΣΘΛΟΥ'',ΩΣΤΕ ΧΕΡΕΙΟΝ'ΕΛΕΣΘΑΙ ΑΜΕΙΝΟΤΕΡΩΝ <ΠΑΡΕΟΝΤΩΝ>.''ΕΜΠΡΕΠΕΣ ΔΕ ΘΕΩι ΤΑ ΑΜΟΡΦΑ ΜΟΡΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΙΣΧΙΣΤΟΙΣ ΠΕΡΙΤΙΘΕΝΑΙ 42 ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΚΑΛΛΗ.ΕΙ Δ'ΟΜΟΙΟΣ,ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΟΣ Ο ΤΕΧΝΙΤΗΣ,ΟΥΔΕΝ ΚΟΜΙΔΗι ΝΗΠΙΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΔΙΑΦΕΡΩΝ,ΟΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΠΑΡ'ΑΙΓΙΑΛΟΙΣ ΑΘΥΡΟΝΤΕΣ ΨΑΜΜΟΥ ΓΕΩΛΟΦΟΥΣ ΑΝΙΣΤΑΣΙ ΚΑΠΕΙΘ'ΥΦΑΙΡΟΥΝΤΕΣ ΤΑΙΣ ΧΕΡΣΙ ΠΑΛΙΝ ΕΡΕΙΠΟΥΣΙ'ΠΟΛΥ ΓΑΡ ΑΜΕΙΝΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΝ ΟΜΟΙΟΝ ΜΗΔΕΝ ΜΗΤΕ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑ ΜΗΤΕ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑ ΜΗΔ'ΑΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΜΕΙΝΟΝ Ή ΧΕΙΡΟΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑ ΤΟΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ 43 ΑΠΑΞ ΓΕΝΟΜΕΝΟΝ ΚΑΤΑ ΧΩΡΑΝ ΕΑΝ.ΕΙ ΔΕ ΚΡΕΙΤΤΟΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ,ΓΕΝΗΣΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΚΡΕΙΤΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ,ΩΣΘ'ΗΝΙΚΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΖΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΗΝ ΑΤΕΛΕΣΤΕΡΟΣ,ΟΠΕΡ ΟΥΔΕ ΘΕΜΙΣ ΥΠΟΝΟΕΙΝ ΕΣΤΙΝ'ΙΣΟΣ ΓΑΡ ΑΥΤΟΣ ΕΑΥΤΩι ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ,ΜΗΤΕ ΑΝΕΣΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΝ ΜΗΤ'ΕΠΙΤΑΣΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΕΛΤΙΟΝ ΔΕΧΟΜΕΝΟΣ.ΕΠΙ ΔΕ ΤΑΣ ΤΟΙΑΥΤΑΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΕΧΩΡΗΚΑΣΙ,ΠΡΟΣ ΕΚΑΤΕΡΟΝ ΤΟ ΤΕ ΕΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΝ ΠΕΦΥΚΟΤΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙΝ,ΑΥΞΗΣΕΣΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΑΙΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΣΙ ΚΑΙ ΠΑΣΙ 44 ΤΟΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΙΣ ΕΙΩΘΟΤΕΣ ΧΡΗΣΘΑΙ.ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΥΤΟΙΣ ΤΑ ΜΕΝ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΕΡΓΑ ΗΜΩΝ ΦΘΑΡΤΑ ΔΕΟΝΤΩΣ ΑΝ ΓΕΝΟΙΤΟ,ΤΑ ΔΕ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΙΚΟΤΑ ΛΟΓΟΝ ΑΦΘΑΡΤΑ ΔΗΠΟΥ'ΤΗι ΓΑΡ ΦΥΣΕΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΥΛΟΓΟΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝΤΑ ΕΞΟΜΟΙΟΥΣΘΑΙ.45 ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΙ ΤΩι ΚΑΚΕΙΝΟ ΔΗΛΟΝ,ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΗΣ ΜΕΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΣΑΙΑ ΤΩΝ ΖΩιΩΝ ΚΑΘ'ΟΛΟΝ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ.ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΥΔΑΤΟΣ ΤΑ ΕΝΥΔΡΑ,ΚΑΙ ΑΕΡΟΣ ΜΕΝΤΟΙ ΚΑΙ ΠΥΡΟΣ ΤΑ ΑΕΡΟ-46 ΠΟΡΑ ΚΑΙ ΠΥΡΙΓΟΝΑ.ΚΑΤ'ΑΝΑΛΟΓΟΝ ΟΥΝ ΕΙ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ,ΦΘΑΡΗΣΕΤΑΙ ΜΕΝ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΗ,ΦΘΑΡΗΣΟΝΤΑΙ Δ'ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ,ΦΘΑΡΗΣΟΝΤΑΙ Δ'ΟΙ ΑΠΛΑΝΕΙΣ ΑΣΤΕΡΕΣ,Ο ΤΟΣΟΥΤΟΣ | ΑΙΣΘΗΤΩΝ ΘΕΩΝ ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙ ΝΟΜΙΣΘΕΙΣ ΣΤΡΑΤΟΣ.Ο ΔΗ [Ε]Ι ΓΕΝΟΙΤ'ΑΝ ΟΥΔΕΝ ΕΤΕΡΟΝ Ή ΘΕΟΥΣ ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΝΟΕΙΝ'ΙΣΟΝ ΓΑΡ ΕΣΤΙ ΤΩι ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΥΠΟΝΟΕΙΝ.ΚΑΙΤΟΙ ΤΙΣ ΕΝ ΑΤΙΜΩΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙ ΤΟΥΤ'ΑΝ ΕΥΡΟΙ ΣΚΟΠΩΝ ΕΥΛΟΓΩΤΕΡΟΝ ΕΚΕΙΝΟΥ'ΧΑΡΙΤΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΘΕΟΥ ΘΝΗΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΛΑΧΕΙΝ ΕΙΚΟΣ ΕΣΤΙΝ,ΑΦΘΑΡΣΙΑΝ ΔΕ ΘΕΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ,ΚΑΝ ΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΟΦΙΑΙ 47 ΚΑΚΟΜΑΝΩΣΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΟΙ ΓΕ ΤΑΣ ΕΚΠΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΕΙΣΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΣΙ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΘΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ,ΟΥΣ ΤΩι ΛΟΓΩι ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙΝ ΟΥΚ ΕΡΥΘΡΙΩΣΙΝ.ΕΔΕΙ ΓΑΡ Ή ΜΥΔΡΟΥΣ ΔΙΑΠΥΡΟΥΣ ΑΠΟΦΗΝΑΣΘΑΙ,ΚΑΘΑΠΕΡ ΕΝΙΟΙ ΤΩΝ ΟΙΑ ΠΕΡΙ ΔΕΣΜΩΤΗΡΙΟΥ ΦΛΥΑΡΟΥΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΥ,Ή ΘΕΙΑΣ Ή ΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΦΥΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΤΤΟΥΣΑΝ ΘΕΟΙΣ ΑΦΘΑΡΣΙΑΝ ΠΡΟΣΟΜΟΛΟΓΗΣΑΙ.ΝΥΝΙ ΔΕ ΤΟΣΟΥΤΟΝ ΔΟΞΗΣ ΑΛΗΘΟΥΣ ΔΙΗΜΑΡΤΟΝ,ΩΣΤΕ ΛΕΛΗΘΑΣΙΝ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗι ΠΡΟΝΟΙΑι-ΨΥΧΗ Δ'ΕΣΤΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΦΘΟΡΑΝ ΕΠΙΦΕΡΟΝΤΕΣ ΕΞ ΩΝ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣΙ.48ΧΡΥΣΙΠΠΟΣ ΓΟΥΝ Ο ΔΟΚΙΜΩΤΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡ'ΑΥΤΟΙΣ ΕΝ ΤΟΙΣ Π ΕΡΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΕΡΑΤΕΥΕΤΑΙ ΤΙ ΤΟΙΟΥΤΟΝ'ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΣ ΟΤΙ ''ΔΥΟ ΙΔΙΩΣ ΠΟΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΜΗΧΑΝΟΝ ΣΥΣΤΗΝΑΙ'',ΦΗΣΙΝ'''ΕΣΤΩ ΘΕΩΡΙΑΣ ΕΝΕΚΑ ΤΟΝ ΜΕΝ ΤΙΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ,ΤΟΝ ΔΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΝΟΕΙΣΘΑΙ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΠΟΔΟΣ,ΚΑΛΕΙΣΘΑΙ ΔΕ ΤΟΝ ΜΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ Δ ΙΩΝΑ,ΤΟΝ ΔΕ ΑΤΕΛΗ Θ ΕΩΝΑ,ΚΑΠΕΙΤΑ ΑΠΟΤΕΜΝΕΣΘΑΙ ΔΙΩΝΟΣ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟΝ ΤΟΙΝ ΠΟΔΟΙΝ''.ΖΗΤΟΥΜΕΝΟΥ ΔΗ,ΠΟΤΕΡΟΣ ΕΦΘΑΡΤΑΙ,ΤΟΝ ΘΕΩΝΑ ΦΑΣΚΕΙΝ ΟΙΚΕΙΟΤΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ.ΤΟΥΤΟ ΔΕ ΠΑΡΑΔΟΞΟΛΟΓΟΥΝΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ 49 ΕΣΤΙΝ Ή ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΟΣ.ΠΏΣ ΓΑΡ Ο ΜΕΝ ΟΥΔΕΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΘΕΙΣ ΜΕΡΟΣ,Ο ΘΕΩΝ,ΑΝΗΡΠΑΣΤΑΙ,Ο Δ'ΑΠΟΚΟΠΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΔΑ ΔΙΩΝ ΟΥΧΙ ΔΙΕΦΘΑΡΤΑΙ;''ΔΕΟΝΤΩΣ''ΦΗΣΙΝ'ΑΝΑΔΕΔΡΑΜΗΚΕ ΓΑΡ Ο ΕΚΤΜΗΘΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΔΑ ΔΙΩΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΗ ΤΟΥ ΘΕΩΝΟΣ ΟΥΣΙΑΝ,ΚΑΙ ΔΥΟ ΙΔΙΩΣ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΝ ΟΥ ΔΥΝΑΤ'ΕΙΝΑΙ.ΤΟΙΓΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΝ ΔΙΩΝΑ ΜΕΝΕΙΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ,ΤΟΝ ΔΕ ΘΕΩΝΑ ΔΙΕΦΘΑΡΘΑΙ.''''ΤΑ Δ'ΟΥΧ ΥΠ'ΑΛΛΩΝ ΑΛΛΑ ΤΟΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΤΕΡΟΙΣ ΑΛΙΣΚΟΜΕΝΑ''ΦΗΣΙΝ Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ'ΑΠΟΜΑΞΑΜΕΝΟΣ ΓΑΡ ΤΙΣ ΤΟΝ | ΤΥΠΟΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΑΣ ΤΩι ΠΑΝΤΙ ΚΟΣΜΩι ΔΕΙΞΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΦΘΕΙΡΟΜΕΝΗΝ 50 ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑΝ.ΣΚΟΠΕΙ Δ'ΩΔΕ'ΥΠΟΚΕΙΣΘΩ ΤΟ ΜΕΝ ΩΣΑΝΕΙ ΔΙΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ -ΤΕΛΕΙΟΣ ΓΑΡ-,ΤΟ ΔΕ ΩΣΑΝΕΙ ΘΕΩΝ Η ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΨΥΧΗ,ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΛΑΤΤΟΝ,ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΙΣΘΩ,ΩΣΠΕΡ ΑΠΟ ΤΟΥ ΔΙΩΝΟΣ Ο ΠΟΥΣ,51ΟΥΤΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΕΙΔΕΣ.ΟΥΚΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΛΕΓΕΙΝ ΟΤΙ Ο ΜΕΝ ΚΟΣΜΟΣ ΟΥΚ ΕΦΘΑΡΤΑΙ Ο ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙΣ,ΩΣΠΕΡ ΟΥΔΕ Ο ΑΠΟΚΟΠΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΔΑ ΔΙΩΝ,ΑΛΛ'Η ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΨΥΧΗ,ΩΣΠΕΡ ΘΕΩΝ Ο ΜΗΔΕΝ ΠΑΘΩΝ.Ο ΜΕΝ ΓΑΡ ΚΟΣΜΟΣ ΕΠ'ΕΛΑΤΤΟΝΑ ΟΥΣΙΑΝ ΑΝΕΔΡΑΜΕΝ,ΑΦΑΙΡΕΘΕΝΤΟΣ ΑΥΤΩι ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΕΙΔΟΥΣ,ΕΦΘΑΡΗ Δ'Η ΨΥΧΗ ΔΙΑ ΤΟ ΜΗ ΔΥΝΑΣΘΑΙ ΔΥΟ ΙΔΙΩΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΝ.ΕΚΘΕΣΜΟΝ ΔΕ ΤΟ ΛΕΓΕΙΝ ΦΘΕΙΡΕΣΘΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑΝ'ΑΦΘΑΡΤΟΥ ΔΕ ΥΠΑΡΧΟΥΣΗΣ,ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΑΦΘΑΡΤΟΝ ΕΙΝΑΙ.52ΜΕΓΙΣΤΗΝ ΜΕΝΤΟΙ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΠΙΣΤΙΝ ΕΙΣ ΑΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.ΕΙ ΓΑΡ ΑΓΕΝΗΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ,ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΕΝΗΤΟΣ.ΔΙΑ ΤΙ;ΟΤΙ,Ηι ΦΗΣΙΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΛΑΤΩΝ,ΗΜΕΡΑΙ ΚΑΙ ΝΥΚΤΕΣ ΜΗΝΕΣ ΤΕ ΚΑΙ ΕΝΙΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΝ ΕΔΕΙΞΑΝ.ΑΜΗΧΑΝΟΝ ΔΕ ΤΙ ΤΟΥΤΩΝ ΣΥΣΤΗΝΑΙ ΔΙΧΑ ΗΛΙΟΥ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΥ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ'ΩΣΤ'ΕΥΘΥΒΟΛΩΣ ΑΠΟΔΕΔΟΣΘΑΙ ΠΡΟΣ ΤΩΝ ΕΙΩΘΟΤΩΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΡΙΖΕΣΘΑΙ ΧΡΟΝΟΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΩΣ.ΕΠΕΙ ΔΕ ΤΟΥΘ'ΥΓΙΕΣ ΕΣΤΙ,ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΙΣΗΛΙΞ 53 ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΣ.ΠΑΝΤΩΝ Δ'ΑΤΟΠΩΤΑΤΟΝ ΥΠΟΝΟΕΙΝ,ΟΤΙ ΗΝ ΠΟΤΕ ΚΟΣΜΟΣ,ΗΝΙΚΑ ΟΥΚ ΗΝ ΧΡΟΝΟΣ'ΑΝΑΡΧΟΣ ΓΑΡ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟΣ Η ΤΟΥΤΟΥ ΦΥΣΙΣ,ΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑΥΤΑ,ΤΟ ΗΝ,ΤΟ ΠΟΤΕ,ΤΟ ΗΝΙΚΑ,ΧΡΟΝΟΝ ΣΥΝΕΜΦΑΙΝΕΙ.ΤΟΥΤΩι Δ'ΑΚΟΛΟΥΘΟΝ ΤΟ ΜΗΔΕ ΧΡΟΝΟΝ | ΥΠΟΣΤΗΝΑΙ ΚΑΘ'ΕΑΥΤΟΝ,ΗΝΙΚΑ ΚΟΣΜΟΣ ΟΥΚ ΗΝ'ΤΟ ΓΑΡ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΟΥΔΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ'ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΕΔΕΙΧΘΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΩΝ.ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΙΝΥΝ ΕΚΑΤΕΡΟΝ ΕΞ ΑΙΔΙΟΥ ΥΦΕ-54ΣΤΑΝΑΙ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΑΡΧΗΝ ΜΗ ΛΑΒΟΝΤΑ'ΤΑ Δ'ΑΙΔΙΑ ΦΘΟΡΑΣ ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΑ.ΤΑΧΑ ΤΙΣ ΕΥΡΕΣΙΛΟΓΩΝ ΣΤΩΙΚΟΣ ΕΡΕΙ,ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΑΠΟΔΕΔΟΣΘΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΟΥΧΙ ΤΟΥ ΝΥΝΙ ΔΙΑΚΕΚΟΣΜΗΜΕΝΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΥΡΩΣΙΝ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟΥ.ΠΡΟΣ ΟΝ ΛΕΚΤΕΟΝ'ΤΗΝ ΑΚΟΣΜΙΑΝ,Ω ΓΕΝΝΑΙΕ,ΜΕΤΑΤΙΘΕΙΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΚΑΛΕΙΣ'ΕΙ ΓΑΡ ΟΥΤΟΣ ΟΝ ΟΡΩΜΕΝ ΕΤΥΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΕΣΤΑΤΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΕΚΛΗΤΑΙ,ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΕΚΟΣΜΗΜΕΝΟΣ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΑΚΡΟΤΗΤΙ,ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΡ ΑΥΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΗΝ ΔΕΟΝΤΩΣ ΑΝ ΤΙΣ ΑΚΟΣΜΙΑΝ ΟΝΟΜΑΣΑΙ.55ΚΡΙΤΟΛΑΟΣ ΔΕ <ΤΙ>Σ ΤΩΝ ΚΕΧΟΡΕΥΚΟΤΩΝ ΜΟΥΣΑΙΣ,ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΙΚΗΣ ΕΡΑΣΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,ΤΩι ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΙΔΙΟΤΗΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙ ΣΥΝΕΙΠΩΝ ΕΧΡΗΣΑΤΟ ΤΟΙΑΥΤΑΙΣ ΠΙΣΤΕΣΙΝ'ΕΙ ΓΕΓΟΝΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗΝ ΓΕΓΟΝΕΝΑΙ'ΕΙ ΔΕ Η ΓΗ ΓΕΝΗΤΗ,ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΕΝΟΣ'ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΑΓΕΝΗΤΟΝ,ΕΞ ΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΥΦΕΣΤΩΤΟΣ,ΩΣΠΕΡ ΕΠΙ- 56 ΔΕΙΧΘΗΣΕΤΑΙ'ΑΙΔΙΟΣ ΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΤΟ ΔΕ ΥΠΕΡΤΕΘΕΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΟΝ,ΕΙ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΙΣ ΟΥΤΩΣ ΕΜΦΑΝΕΣΙ'ΔΕΙ ΔΕ,ΩΣ ΕΟΙΚΕΝ,ΕΝΕΚΑ ΤΩΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΤΩΝ,ΟΙ ΨΕΥΣΜΑΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΣΑΝΤΕΣ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΥΠΕΡΟΡΙΟΝ ΠΕΦΥΓΑΔΕΥΚΑΣΙΝ,ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΟΥ <ΑΡΙΣΤΟ>Υ ΚΤΗΜΑΤΟΣ ΧΗΡΕΥΕΙΝ ΒΙΑΣΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΗΣ ΦΡΑΣΕΩΣ ΟΛΚΟΝ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΥΣ ΔΕΛΕΑΡ ΕΙΣ ΕΝΕΔΡΑΝ ΕΠΙΝΟΗΣΑΝΤΕΣ,ΟΙΣ ΑΦΡΟΝΩΝ ΩΤΑ ΚΑΤΑΓΟΗΤΕΥΟΥΣΙ,ΚΑΘΑΠΕΡ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΑΙ ΑΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΕΧ - 57 ΘΕΙΣ ΕΤΑΙΡΑΙ ΠΕΡΙΑΠΤΟΙΣ ΚΑΙ ΝΟΘΩι ΚΟΣΜΩι ΧΗΡΕΙΑι ΓΝΗΣΙΟΥ.ΛΕΓΟΥΣΙ ΓΑΡ ΟΤΙ Η ΕΞ ΑΛΛΗΛΩΝ ΓΕΝΕΣΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΕΩΤΕΡΟΝ ΦΥΣΕΩΣ ΕΡΓΟΝ,ΑΡΧΕΓΟΝΩΤΕΡΟΝ ΔΕ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΝ | Η ΕΚ ΓΗΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΝΤΩΝ ΜΗΤΗΡ ΕΣΤΙ ΤΕ ΚΑΙ ΝΕΝΟΜΙΣΤΑΙ'ΤΟΥΣ ΔΕ ΑιΔΟΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡ'ΕΛΛΗΣΙ ΣΠΑΡΤΟΥΣ ΕΚΦΥΝΑΙ.58ΚΑΘΑΠΕΡ ΝΥΝ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ,ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΟΠΛΟΥΣ ΓΗΣ ΠΑΙΔΑΣ.ΟΤΙ ΔΕ ΜΥΘΟΥ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥΤ'ΕΣΤΙ,ΣΥΝΙΔΕΙΝ ΕΚ ΠΟΛΛΩΝ ΡΑιΔΙΟΝ.ΑΥΤΙΚΑ ΤΩι ΠΡΩΤΩι ΓΕΝΟΜΕΝΩι ΕΔΕΙ ΚΑΘ'ΩΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΧΡΟΝΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΣ'ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΑΡ ΤΙΝΑΣ Η ΦΥΣΙΣ ΤΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΓΕΝΝΗΣΕ,ΔΙ'ΩΝ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΑΝΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΙΣΙΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΑΝΑΒΑΙΝΕΙ ΜΕΝ ΑΥΞΟΜΕΝΟΣ,ΚΑΤΕΡΧΕΤΑΙ Δ'ΕΝ ΤΑΙΣ ΜΕΙΩΣΕΣΙΝ'ΟΡΟΣ Δ'Ο ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩ ΒΑΘΜΩΝ ΑΚΜΗ,ΠΡΟΣ ΟΝ ΦΘΑΣΑΣ ΤΙΣ ΟΥΚΕΤΙ ΠΡΟΕΙΣΙΝ,ΑΛΛ',ΩΣΠΕΡ ΟΙ ΔΙΑΥΛΟΔΡΟΜΟΥΝΤΕΣ ΑΝΑΚΑΜΠΤΟΥΣΙ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ,ΟΣΑ ΠΑΡ'ΙΣΧΥΟΥΣΗΣ ΝΕΟΤΗΤΟΣ ΕΛΑΒΕΝ,ΑΠΟΔΙΔΩΣΙΝ ΑΣΘΕΝΕΙ 59 ΓΗΡΑι.ΤΟ ΔΕ ΓΕΝΝΗΘΗΝΑΙ ΤΙΝΑΣ ΟΙΕΣΘΑΙ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΕΞ <ΑΡΧΗ>Σ ΗΓΝΟΗΚΟΤΩΝ ΕΣΤΙ ΝΟΜΟΥΣ ΦΥΣΕΩΣ,ΘΕΣΜΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥΣ.ΑΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΗΜΕΤΕΡΑΙ ΓΝΩΜΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΜΑΤΤΟΜΕΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΜΜΕΛΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΖΕΥΓΜΕΝΟΥ ΘΝΗΤΟΥ ΤΡΟΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΑΣ ΕΙΚΟΤΩΣ ΕΝΔΕΧΟΝΤΑΙ,ΑΤΡΕΠΤΑ ΔΕ ΤΑ ΤΗΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΕΣΤΙ ΦΥΣΕΩΣ,ΑΤΕ ΠΑΝΤΩΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΑΞ ΓΝΩΣΘΕΝΤΩΝ 60 ΤΟΥΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΠΑΓΕΝΤΑΣ ΟΡΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥΣ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΟΥΣΗΣ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις